"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, July 24, 2008

23 July 2008...

after solat maghrib ngat kn nk g cc jap..nk send isi asgmnt kt Mr.Brightside jap..but b4 dat nk g kedai mkn lorr.nk beli roti sardin.sgt lapar lately nie..huhuhu.ngatkn nk tapau jew mkn kt blilik tp bib ajak mkn kt sn..so just mkn je arr kt sn..sampai sn ngat kn nk mkn roti sardin jew tp xjd lak.so order nasi goreng paprik ngan air limau ais.tp roti sardin tapau coz nk mkn tuk sahur.ngat kn sok nk pose la..smbil2 tggu order siap..mkn otak2 dlu..errmm..bib yg xsuke otak2..mlm ni terus mkn otak2..aku suh die try mkn n die pown try..pas tu die kate sedap..tu arr bib..len kali try dlu bru tau sedap o x..huhuhu..

dh abes mkn terus g cc..send email kt Mr.Brightside..sambil2 tu cek email..on fs..on ym..n on pagii jap..huhuhu..sambil nyelam minum air lorr..time ngah cek email..tibe2 ade email dari yayasan bursa malaysia.aku cuak dh..sekali tgk dyorg pggl aku wat writing test sabtu ni 4 application scholarship bursa malaysia..nm aku dh di shortlisted kn..epii gle aku..bukan sng nk d shortlisted kn..seb bek aku buka email mlm ni..if x aku xtau pown nk kne g sabtu ni...lg pown mmg plan nk blik n9 wekend ni..

tibe2 rase cm malas jew nk g.berbelah bahagi lak.terus text Mr.Brightside n inform die pasal ni..die suh g..errmm..bile pk balik..i must go there..lagi pown dulu aku gak yg beriya nk apply scholarship ni.bnyk kot keje yg aku dh wat time nk apply dulu..dh dpt peluang cm ni bek terus grab n try..xdpt len kira..yg ptg kite try..after dat kite tawakal jew...am i rite??
=)

so..terus call mama tell her bout dis..die kate ok..nnt die suh abah amek kt kg sabtu nnt..errmm..okla cm tu..sabtu ni g writing test n pas tu balik n9 terus.xmau arr g umah mama..mama keje la..xde org kt umah..lagi pown nk spend time kt n9..huhuhu..

b4 g writing tesi,i must b fully prepare..aku xnk sia sia kn peluang yg dh ade depan mata..i will do the best 4 d writing test n i hope 4 the schoplarship..if ade rezeki dpt la..if xde xpe..maybe rezeki aku kt tempat len kn..=)

wish luck 4 me k..
tata...

No comments: