"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Monday, November 18, 2013

HALF PRINTED SHAWL

Salam and Hello Guys!!!

Lets introduce you all with ImaRose Collections scarft!!!!!


HALF PRINTED SHAWL

MATERIAL : CHIFFON
SIZE : STANDARD
PRICE : RM 24 *not including postage


SANGAT CANTIK!! SANGAT BERAGAYA!! BOLEH DIPAKAI DIMANA-MANA DAN DGN PELBAGAI BAJU!!

APA TUNGGU LAGI,CEPAT!! CEPAT!!CEPATT!!

GRAB IT FOR YOUR STYLE!!
PM INBOX/WHATSAPP 019-510 9758 JIKA BERMINAT..
 
 
 
 
 
 
 

LIKE AND VISIT OUR PAGE NOW : https://www.facebook.com/ImaRoseCollections

HALFMOON 2 LAYER WITH BORDER

Salam and Hello Guys!!!

Lets introduce you all with ImaRose Collections scarft!!!!!

HALFMOON 2 LAYER WITH BORDER
MATERIAL : CHIFFON
PRICE : RM 35 *not including postage


SANGAT CANTIK!! SANGAT BERAGAYA!! BOLEH DIPAKAI DIMANA-MANA DAN DGN PELBAGAI BAJU!!

APA TUNGGU LAGI,CEPAT!! CEPAT!!CEPATT!!

GRAB IT FOR YOUR STYLE!!

 
 PM INBOX/WHATSAPP 019-510 9758 JIKA BERMINAT..




 
 
LIKE AND VISIT OUR PAGE NOW : https://www.facebook.com/ImaRoseCollections

BAWAL 2 LAYER ESKLUSIF

Salam and Hello Guys!!!

Lets introduce you all with ImaRose Collections scarft!!!!!

BAWAL 2 LAYER ESKLUSIF
MATERIAL : CHIFFON
SIZE : BIDANG 40"
PRICE : RM 35 *not including postage...

BAWAL 2 LAYER ESKLUSIF BOLEH DIGAYAKAN KEDUA-DUA BELAH WARNANYA MENGIKUT CITA RASA PEMAKAI.
 
SANGAT CANTIK!! SANGAT BERAGAYA!! BOLEH DIPAKAI DIMANA-MANA DAN DGN PELBAGAI BAJU!!
 
APA TUNGGU LAGI,CEPAT!! CEPAT!!CEPATT!!
 
GRAB IT FOR YOUR STYLE!!
 PM INBOX/WHATSAPP 019-510 9758 JIKA BERMINAT..
 
 




 
 
LIKE AND VISIT OUR PAGE NOW : https://www.facebook.com/ImaRoseCollections
 

Tuesday, February 26, 2013

Monday, February 4, 2013

Tempat Makan Feveret Ku : Restoran Nuri Seafood Kampung Baru

Hye semuaaaa...okeyh today nak update pasal tempat feveret ku kalau tekak teringin nak makan makanan goreng2, sup2, tomyam dan yang berkenaan dengan nye.Memang best kalau makan dekat sini especially segala jenis tomyam (seafood, ayam, campur, bihun, kuey teow, dll), mee celop / bihun celop, dan ikan tiga rasa. Yang lain pun sedap tapi yg ku sebut ni adelah makanan feveret ku maka memang itu la yg ku tulis.huhuhu...
 
Restoran yg dimaksudkan adalahhhhh...jeng jeng jeng....

Haaaa...tu dia..Restoran Nuri Seafood (credit to OpenRice.com for the pic)..Restoran ni terletak di Kampung Baru. Kalau sesape pernah pergi Bazaar Ramadhan Kg Baru, restoran ni dekat situ je..tapi ingat bukan bazaar Ramadhan yg dekat LRT tu tau.
 
Bukan nak kate ape, kat sini memang sedap dan harga pun berpatutan. Tomyam die memang superb giler dan pekat.Kalau aku nak tau tomyam tu sedap ke tak, mesti aku tengok kepekatan tomyam tu.Kalau kepekatan tomyam tu melekat kat mangkuk, memang sedap. Dan ternyata sini memang pekat, terasa tomyam die..warna tomyam die, oren pekat..perghhh..
 
Sape pernah makan mee / bihun celop???? Kat sini pon sedap jugak mee/bihun celop die..isinye pon banyak.Ade sayur kangkung, fishball bakso tu, tauge, daging dll..letak pulak dengan kacang tanah dan serbuk cili kering.Dapat dekat aku,memang banyak la aku letak serbuk cili tu.Lepas tu bibir pun besar,tebal dan merah..hoho..
 
Makanan lain2 dekat sini pun sedap..Antaranya, ikan tiga rasa, ayam rosdet, sup, udang celup tepung, nasi goreng pelbagai jenis, sayur kailan ikan masin dan byk lagi. Aku pun tak habis cuba lagi semua makanan dekat sini..Ouh!! terlupa..kerang bakar die!!! murah dan banyak berbanding kedai lain..Cicah die pun boleh tahan..
 
So..sesiapa rasa yg nak mencuba tempat baru boleh ke sini ye..Aku yg dah cube sekali, memang x nak tukar restoran lain dah.Memang ade pergi restoran lain, tapi bila dah rasa tomyam dan makanan mereka, serta merta aku cakap..
 
"Tak boleh lawan Nuri laa..Nyesal tak g Nuri"..hukhuk..

Selamat Mencuba dan Menjamu selera!
 
Sorry, pic makanan tak ade.sebab x sempat amek pic dah bedal itu makanan..ohoiii!




Friday, January 18, 2013

Kenapa dan kenapa?

Kadang2 rasa tersangat lah berputus asa..Kadang2 rasa tersangat la bersemangat..Bila bersemangat rasa macam semua nak buat.Rancang tu rancang ni.At last, perlaksanaan nye tak ade.Kenapa kenapa kenapa dan kenapa..Jawapannye..TAK TAU NAK BUAT MACAM MANA..TAK BERANI NAK BUAT..TAK TAU NAK MULA DARI MANA DAN BLA BLA BLA..eh..banyak pulak persoalan yg timbul lepas tu..last2,tidak ade ape ape yg berlaku..
 
Bila fikir fikir balik, perjalanan hidup hari ini jauh menyimpang seperti ape yg di rancang dan di impikan..dalam banyak2 perancangan dan impian, hanya satu dua kerat je yg berhasil selepas "beberapa tahun".di ulang ye.."beberapa tahun"..bukannya tak gembira dan tak tau bersyukur tp aku sepatutnye boleh capai lebih dari itu..sebab ape,sebab "kalau orang lain boleh,kenapa aku tak boleh"..dan aku tau ape penyebabnye membuat aku dan mereka berbeza..iaitu diri aku sendiri..kenapa diri sendiri? sebab hidup kita, masa depan kita, kita yg tentukan. kalau kita nak sesuatu,pergi ke arahnye dan capai la sesuatu itu.dapat atau x dapat, semua tu bergantung pd ape yg kita buat utk mencapainya bagaimana utk mencapainya dan bila utk mencapainya.
 
hmmm..ntahla..sudah terlalu jauh ketinggalan..terlalu banyak yg di sia sia kan~