"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, May 22, 2009

WoRK fOr MonEY

Hari ni first day sayer start keje..keje kt mn? keje kt mini market..tugas sayer ialah susun brg..kemas kedai..dan sebagainye..byk gak la tugas aku tp x berat pown..but jus bosan jew..pg ok la..byk keje nk wat..nk2 kedai baru tue baru bukak ari ni.so byk nk kene wat..tp bile sampai tyme ptg..dh x tau nk wat ape..nk borak..nk borak ngan sape..dh sayer jew yg keje kt situ dan sayer je satu satu nye pekerja MELAYU kt situ..yg laen smue chinese..dyorg klo borak, bahase dyorg laa..tue belom kaum kerabat dyorg dtg lg..adehh..bosan..seb bek dinding tue x leh ckp..if x, ade gak la kwn..huhuhu..
anyway..gud luck shima..wat keje leklok..
work for money..

No comments: