"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, September 4, 2009

Tunjukkan Aku-Boneca

Musik dari jiwa
Lagu dari hati
Cerita sepurnama
Canda dan menangis

Belum ku selami
Caturan terjadi
Lelah dipukul badai
Apa mungkin terlerai?

*Soalan tersendu
Balas hampa bisu
Tuhan, tunjuk sesuatu
Apa dia yang satu itu...

Tunjukkan aku..
Tunjukkan aku..

Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu
Aku dijaga kamu

Atau kamu terlalu
Indah buat diriku
bidadari diriku
aku pun tak menahu..

aku pun tak menahu.. x3
apa bisa ku cinta.. x3
tuhan tunjukkan aku..

sayer suke lagu ni..lagu ni ribena comel yg suh dgr..dgr punya dgr..best pulak..hurmm..dlm satu hari mst kena dgr lagu ni..5 bintang tuk lagu ni..

No comments: