"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, May 6, 2010

SHAPADU Interview Session

Semalam ade interview kt SHAPADU..
hurmmm...kol 8.00am dh gerak g shah alam..first tyme ni g sana sowang2..dh la x tau jalan..so..decide nek KTM kt ngan bank negara tue..ceh..guard yg kt KTM tu sempat lg joke ngan aku..die siap bg direction yg slh kt aku mn nk g KTM..b4 ni x penah nek situ...huhuhu...

Dekat 45 minit gak la baru sampai shah alam..
then terus nek cab g kt SHAPADU..malangnye bile cab tu stop kt tmpat len..die stop kt sek 23/2..pd hal aku nk g sek 23/1..adoii..
aku pon gamble je jalan kaki cr sek 23/1..xtau jln..then tyesatu kilang ni..then die bg direction n terus jalan kaki g kt tmpat tue..adoii..dh la panas..seb bek dulu tyme kt melaka slalu jln kaki g Dataran Pahlawan,Jonker n Mahkota Parade..rasenye jauh lg tempat kt Melaka ni dr tmpat td..so xde hal laa jalan kaki..mslahye aku pakai heel td..adeiii..gile arr sakit kaki aku..hahaha...

Nk masuk SHAPADU tue gile dalam..
but finally jumpe gak...

Interview was ok..
If ade rezeki adelaa..if xde..its ok..mebi kt tempat len rezeki aku..
td jumpe Amalina,zinah n Huda..classmate aku...dyorg pon ade..sempat agi gossip ngan zimah psl minah gedik tue..ahaha..

Balik..
Adeii..jalan kaki gak kuar g bus stand..aku x nmpk cab pon lalu kt dlm tu..gile terik matahari...xpe2...biar ssh skang..asal senang kemudian aite.
Pas ni masuk keje balik..amek cuti half day jew...

Anyway..thanx for all yg wish me luck keyh..abie,abg putra,bib,zehan,liza n shasha..thanx sgt2..pray for me keyh for the result..:)

venue: SHAPADU sek 23/1
date: 5 may 2010
position: executive,corporate finance..

2 comments:

Abie Aziz said...

Takpe. Usaha Tangga Kejayaan.
Sacrifies mula2 jep ;p

Shima Shim said...

yup2..btol2...
huhuhu...
ko ni slalu pk cm aku pk tau..
cuyunk ko:)