"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, March 24, 2011

On Her Engagement Day..

.::Nurul Ain::.

his and her..

OMG!!! seriusly chantekkkk...!

Congrates to my bff..Nurul Ain Bt Abdullah Sanusi sebab dh tunang ngan her beloved one Mohd Zahirudin Bin Munir..Happy for u yunk..tuk pengetahuan korunk semua,dyorg 2 ni kapel since skolah menengah dulu and finally dh tunang dh..sweet sgt tau..

She looks so gorgeous and pretty on her engagement day..looks so different yaa..Nice color..pink and white..i likee..heeeee..Anyway ain, cepat2 kawen k and jgn lupe jemput bff u kt sini yee..waiting for ur invitation card..:)
happy..happy..happy..

4 comments:

nothing substantial said...

sweet couple. :P

how did they two meet?

Abie Aziz said...

Bile lagi ko hunn? ;p

Shima Shim said...

nothing: dyorg jumpe tyme sekolah menengah dulu...huuuu...

abie: aku???tu laaa..aku pon pk2 gak ni haaa...haha

Anonymous said...

Waiting for my turn.. tah bile agaknye...

Cik Bib