"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, June 12, 2011

abes sudah..hukhuk

Ari ni abes sudah final exam tuk sem 3 ni..Alamakkk..sem ni agak susah skit final nye especially Credit Loan and Syndication..berpeluh jwb nye..Cuma mengharapkan yg terbaik tuk result nnt..tak berani nak letak ape2 harapan..hmmm..So dengan abes nye sem ni maka tinggal lg 2 sem utk ditempuh..pd awalnya bajet abes bukan mac tp tup tup dgr cite seluruh ipta kene start new sem pd bulan September ni..maknanya sah2 la aku nye study akan dipanjang kan sampai bulan Jun..adeiii..dh lari timing ni..tp xpelah..still dapat konvo bulan 10 nnt..Insyaallah:)

So now 3 bulan xde class on wekend nk wat pe yea..mmmmm...lets get planning!!

1 comment:

Anonymous said...

hye..follow me back..http://mimiezeme90.blogspot.com/