"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, March 19, 2015

14 Mac 2015

14 Mac 2015, i'm officially 28 years old.Alhamdulillah diberikan kesempatan untuk merasai nikmat hidup sehingga ke umur ini. 

Thanks to my big family, my best friend till jannah, and my friends for the birthday wishes, the celebration and the gift. It was awesome!! Sangat terharu dgn doa-doa anda semua.Alhamdulillah kerana Allah mengurniakan aku sebuah keluarga besar, sahabat dan kawan-kawan yg menyayangi aku, menghargai aku dan always be with me in any situation.Sayang korang!

Terlalu banyak yang aku lalui, suka, duka, disakiti, dikhianati, dianiayai dan sebagainya, Dan terlalu banyak juga yg aku belajar dari setiap apa yg dah berlaku.Yup,kadang-kadang, setiap apa yg berlaku mengajar kita sesuatu kan. Nak tak nak, kita tidak ada pilihan lain selain menghadapinya,telan dan hadam satu persatu. Tidak ada apa lagi yg aku nak cakap kan atas apa yg dah terjadi. Just let bygone be bygone. We can't turn back time to change it right? Untuk apa berpatah balik jika apa yg berlaku ini merupakan petunjuk dari Allah.He knows more than we know.Just move on with all that memories and pain. Time will heal it. And yeah, I'm survived. Alhamdulillah, Allah yg berikan kekuatan dan ketabahan utk aku hadapi semua ni sbb as I said before, Allah tak kan menguji kita sekiranya kita tak mampu hadapinya kan. *****senyum*****

To whom it may concern (you know who you are), I know one day you will read this blog and this post.Thank you for the memories,happiness,sadness,pain and for this scars.Thank you for make me stronger than before.Thank you for this "special date".Thank you for everything.Everything.The pain might fade but the scars will always remain.

So..doa aku untuk this birthday are..,semoga tahun ni dan seterusnya akan diberikan kebahagiaan dan ketenangan hidup dunia akhirat,dimurahkan rezeki,diberikan keselamatan dan kesihatan yg baik dan sentiasa berada dlm keberkatan dan rahmat Allah.Insyaallah.Amin.

*****Senyum*****





No comments: