"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Tuesday, December 16, 2008

Abie bg lagu ni suh aku dengar...huu..

Apa maknanya impian..
Datang dan pergi…
Membawa hati menyusuri kembali..jalan2 sepi….
Kau kah di situ yang menantiku
Atau jelmaan hidup kenangan
yang bernama pengalaman
Siapakah di antara kita dengan rela menjadi pendusta…
Siapakah dulu membina harapan..
Dan siapa yang memusnahkan impian
Tanpa sebab dan alasan kau mainkan perasaan
Bagai taufan tiba2 datang dan menghilang
Kau bayang2..masa nan silam..
Ada ketika terbawa-bawa
oleh resah mimpi yang tak sudah.


>nice song..title 4 dis song is Mimpi yg x sudah by Ibnor Reza..full of meaning aite..well, thnx abie 4 giving me dis song at d rite time..

No comments: