"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Wednesday, January 21, 2009

I MiSs My GraNdma!!

I miss my grandma so much...
17 Januari 12.00 am...
Org yg paling aku sayang..yg bela aku since i was 14 days, tlh pergi menghadap illahi..satu benda yg aku terkilan coz aku x blik kg ptg tue..sepatutnye aku boleh blik but i made decision not to go back n ingat kn nk blik cti raya cina ni...if aku balik mst sempat jpe arwah..dh xde rezeki nk jpe..
walau cm ne pown aku puas coz aku dpt jage die time sakit teruk..n aku puas coz aku berade d sisi die sepanjang mlm arwah meninggal sampai la arwah dikebumikan...
ermmm...i miss her so much...byk lg yg aku x wat tuk die...semoga arwah di tempatkn org2 yg beriman n dicucuri rahmat ke atasnya...i love her so much n much..
=(

2 comments:

aienrozaini said...

innalillah...Shima, biler arwah meninggal? sabar yek...niway, slm takziah

Shima Shim said...

br jew lg..
sabtu ari tue..
thanx..