"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Saturday, January 24, 2009

Whats Going On Today???

Ari ni xde class..class cancel..so..kuar lorr..kt umah xtau nk wat pe.mula ngat nk teman bib g bsn.n aku nk g beli no.pin upu tuk adek aku kt sn..kite org plan nk g lunch kt tesco.pas tu jln2 jap n ptg nnt nk g jonker..bdk2 len smue dh blik umah dyorg..kite org lum lg..aku mls nk blik awl coz kt kg dh xde sessape since my grandma meninggal ari tue.yg ade pown cousin aku ngan family die..so..make decision blik kg ari ahad..then leh teman kn cousin aku.coz die mst terasa bila my grandma meninggal coz selama ni die yg jage wan bile aku kt melaka...everything change rite now..xmau blik kl umah mama coz mama keje n aku still wanna to stay n9....my mum x ksh..
So..b4 blik cti midterm n thn baru cina..kite g jln dlu k..release tensen...=)
ni kt dlm bus..silap amek port lak..g duk kt tmpt panas..aiyarkk..kne thn la pns..dh la org ramai.Bib?? ade je kt dpn kite org ni..kite org nek bus merah.ade air cond..huhuhu...

u see im smiling..but at dat tyme im thinking of my late grandma..i miss her so much...
Ms.Caldina
tyme ni ifa ngah on fon ngan b die..aku dh xde keje len dh..amek pic je..dtg MP nk tgk movie but x jadi..tukar plan..jus hanging around then g karaoke.

pas penat jln..kite duk jap eyh..ifa mn ek?? lorr die la yg amek pic nie...huhuhu
Then..b4 balik dr MP, aku n Ifa wat wax.kite org gunakn tgn kite org.tgn kite org tu akn dicelup dlm air lilin panas then akn membetuk tgn kite org.b4 that die akn celup nga air sejuk dlu n akn diselang2 kn ngan air lilin panas td..kite org wat I Love You gune tgn kite org..ifa nk bg b die..huhu..so sweet..aku??huhuu..aku wat mhl kot..so..keep it lorr..sentimental value n wat koleksi peribadi..o mebi will b given to sum1 in future..lalalala...
owh ya..d cost were RM 40 eah..
lari bajet..

pas balik dr jonker n MP..kite org g diner kt Gazebo.but td kt jonker aku beli tmpt gantung earing aku yg ade 36 pasang tue..selame ni aku ltk dlm kotak..ssh aku nk amek n cari.so..kne beli lorr tmpt tue..ifa beli jam n bib beli anting2..
Ifa makan nasi goreng kg ngan telur dadar n air sejuk..bibah mkn mihun lakna n air suam plus french fries. aku lak mkn sup campur ngan iced blended chocolate...

No comments: