"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, March 12, 2010

BaBy MaRcH..

Happy Birthday to You..
Happy BirtHday To YOu..
HappY BirThdaY to My bEloveD FreNs..
HappY biRThDay tO yoU...



YeAh..MarCh alReady coming..bulan March ni mmg byK kawan2 aku yg Meraikan ulang tahun kelahiran mereka..this is d best moment for them and very precious moment to be celebrate..So..siapakah kwn2 aku yg menyambut ulang tahun kelahiran mereka pd March ini...tadaaaa...

Ah Seng @ Rui Seng :
member FB aku..knl die kt FB and now he b a part of my best fren..


Arfah :
arfah kwn skolah menengah aku dulu..pegi and balik skolah sesame even laen klas..pg2 dh tercongok kt bus stop tggu bus..huhuhu..

Faisal Asnawi:
Faisal aku knl kt FB gak..die ni la sowang2 nye kwn aku yg panggil aku budak mata besar..adeiii..huhuhu..


SyafirA:
haaa...fira aku knl tyme PLKN dulu..sgt rapat ngan die n very sweet n cool fren..dh lama x jumpe die since abes PLKN..but she still in my mind...


Isya:
NurSofiya Elisya..si kecik comey syg aku ni...ni ank buah aku..anak kpd cousin aku yg aku paling rapat..sgt syg die..tiap kali aku kuar umah or nk balik kg..die mesti pesan.."maklong..nnt beli coki coki eyh.."..huhuhu...


Aizat:
Izat aku knl die dh lm gak..almost 2 years..Very nice fren and owez tye khabar aku...


Puteri Mazliana Megat Kamaruddin:
Siape ye die...? puteri adelah ex rumate aku tyme kt kedah dulu..die ni kire pangkat adik aku..sgt suke pd activity lasak..die ni komander KESAT tau..aku, bie,intan and kwn2 yg laen pggil die ni KV..Komander Vouge..ahhha...



So..kepada kwn2 aku yg di atas ni..aku wish Happy Birthday..semoga korunk success and may God Bless u..Perjalanan life korunk still panjang lg..so..decide what is the best for ur life k..owez pray for ur happiness..

Ouh Ya..MArch juga..adelah birthday aku..aiyarrkk..bakal tambah lg satu tahu ..so..aku berkongsi tarikh birthday ngan Faisal..14 March...but diffren year..So..im waiting for that days to say papai to my 22...huuu

HAPPY BIRTHDAY YAA...
KEEP SMILING...

No comments: