"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, March 12, 2010

DoNt Be PaRasiT..

PARASIT...

tau x parasit tue ape..?huuuu..parasit tue adelah spesis tumbuhan yg menumpang hidup dgn tumbuhan lain tp akhirnye memusnahkan tumbuhan yg ditumpangnye..kirenye cm mengambil kesempatan laaa...tp skang ni, aku bukan nk cite psl tumbuhan..tp aku nk cite psl manusia..percaye atau tidak ade sesetengah manusia kt muka bumi ni yg suke jd parasit..means that..suke mengambil kesempatan atas kebaikan org lain..hurmmm..lumrah la tue..wat baek salah..x wat baek pon salah..if buat baek org amek kesempatan lak..if buat jahat..org pndang serong..mcm2 tol..so..the conclusion is...jgn la wat baek sgt ngan org..if nk wat baek, tgk dulu org tue mcm mn..nnt x pasal2 je kene tipu dan diperkotak katik kn...huhuhu...

People..dont be parasit k..its not good..korunk leh jd cm sesetengah kulat..biar pon buruk tp bg advantage kt org laen..same2 dpt advantage and same2 leh survive..

So..

People around me...Dont ever try to be parasit in my life..its not cool keyh..aku x kesah nk wat baek ngan org tp aku kesah bile aku wat baek tp org wat sebaliknye..huhuhu...ingat hidup ni karma..what goes around will comes around,,what goes up must comes down..better korunk jd kulat keyh..x pon korunk leh Pichia Pastoris..ape tue??..nk tau pichia pastoris tue ape..korunk leh g usha blog kwn aku yg sowang ni...blog Mazan..kt situ korunk akn tau ape die Pichia Pastoris...huuuu..

No comments: