"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Tuesday, April 13, 2010

RABI...dr Saye UtK Kamu...:)



her Birthday!!!!

Finally..die ni pon dh 23 dh..dh leh join aku ni..bukan tua k..tp dewasa..cm yg aku ckp dulu,23 jus numbers..hahhaha..

11 april 2010...
Birthday kwn aku yg aku syg ni..owez ade ngan aku dr dulu sampai skang even dh x duk same..dulu die ni rumate aku kt kedah..huhuhu...die ni la slalu dgr probs aku..supportive fren..asal mlm je mst ym ngan die..x pon fb..huhuhu..

a gurl yg sgt geli CICAK..aku slalu wat bunyi cicak kt die n tunjuk cicak kt dinding kt die..sure die jerit n tutup satu bdn ngan selimut...hahahahha...
a gurl yg suke membazir air..lalalallala...
a gurl yg suke ikan pari bakar cecah air asam..nyum2...
a gurl yg xlepas ngan aksi kaki yg pelbagai gaya..weeeeeee...
a gurl yg sgt serasi ngan kisah "gula kabung dan kerisik"..hadoiiii...
a gurl yg slalu aku kco bile aku rase marah..xpuas ati..dlm erti kate len..tmpt aku lepas kn geram..jaat tol aku ni...sowi bie...

xde kate yg dpt mgambarkan die..
selain,,,yg TERBAEK,,,

die adelah...

RABI'ATUL HIDAYAH BT AZIZ...

kesayangan dan chenta hati...ZULHELMI FADHLI...

HAPPY BIRTHDAY MY BELOVED FREN...
sayer syg kmu sgt2...:)

1 comment:

Abie Aziz said...

Tengs Norhashima Mohd Hashim ;))
Love u la. My bestfriend ever.
tapi abes ko listkan pasal aku ekh. adehhh really appreciated !