"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, July 11, 2010

Dh Ganti ke Belum???

whoooaahh...lm dh aku x entry ape2...
ade kwn2 aku dh tye psl blog aku yg dh bersawang ni haa..
jawapan aku...
"xde masa laaa..malass.."
huuuu...
hari ni aku nk update my blog ni haaa...

sedar x sedar dh bulan tujuh...
maka..ade lagi sebulan tuk kite berpuasa ramadhan...
kadang2 cm cepat je masa ni berlalu kn...
sebut pasal pose ni...haaaa...korunk2 dh ganti pose ke belom??? x kesah laa laki ke pompuan ke..if ade yg terkantoi pose thun lepas n bg yg x pose atas sbb2 tertentu tp perlu di ganti...sila lah ganti secepat mungkin ye..takot x sempat..

aku???
alhamdulillah..dh abes dh ganti..sedaya upaya aku menggantinya dan menahan semua godaan semasa berpuasa di bukan bulan ramadhan ni...
huhuhu...finally i can do it...:)

so..
just nk ingatkan korunk semua, cpt2 la ganti pose ye..:)
jgn tangguh2 sampai tahun depan tau..
nnt berganda plak pose korunk tu..
lg liat la nk gnti...

2 comments:

tongah said...

tahniah2..hehehe..lama betul dia tak update..

Shima Shim said...

huhuhu..
xde masa n mls meh...
ni haa sekali gus update:P