"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, September 19, 2010

heeeee...



Yeahh..I got A in my mid term test for Manegerial Economic..25/30..kire ok la tu..huuu..tp ade yg dpt 29/30..adeii..tercabar aku..sape ea..xpe2..usaha lg..usaha final nnt..bile tgk result mid term ni..rase epi la skit n terubat la skit rase di hati..hati tibe2 bebunge2 riang..dh laa x cukup tdo pg tu..ngan asgmnt grup kene wat sowang2 n ngan personal probs..adeii..rabak gak mate pg tu..tyme dlm clas sempat agi menyiapkan asgmnt yg xdpt jwb b4 tu..pg2 ni tbe2 otak fresh n sng je nk jwb soklan tu..tibe2 prof bg result mid term..dup dap dup dap gak laa..dh lm x amek test..ngat kantoi dh..alhamdulillah..semua nye ok..

heeee..seb bek balik awl..
smpai umah terus tdo..zzzzzz...

2 comments:

tongah said...

good luck shima

seng said...

bkn main besar A die...hahahaha