"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, October 17, 2010

EnD oF fiNaL eXaM..

.::END OF SEMESTER ONE::.




Finally abes dh semester 1 aku as MBA student.Sem ni aku amek 3 paper..Corporate Finance, Financial Risk Management dan Manegerial Economic..Hurmm..Thanx God sbb bagi aku kekuatan tuk aku menghabiskan sem satu ni..Aku hampir give up coz bekerja sambil belajar bukan sesuatu yg senang..Ianya amat penat dan memerlukan byk pengorbanan..masa, tenaga, mental n fizikal..huhhh..sgt penat dan meletihkan..hampir ingin stop tp bile pk2 balik, cm rugi lak..xpelahh..just setahun 8 bulan jew..

What can i say bout my final exam? Everything is ok laaa..even tyme final exam tu, a lot of thing happen..byk problems happen..byk crisis..n evrything happen, thanx god i still can face it..i'd try my best n i just wait for the result..hope evrything is ok..

Aminnn..

Thanx for all who wish me luck n owez support me..love2 u all:)

Another 4 semester to go..

No comments: