"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, October 17, 2010

Habibah Bt Abdul Rashid..

Align Center1 OCTOBER 2010





HAPPY BIRTHDAY BIB!!!!

dis is my one of my bestfriend..
dh 23 dh umur die ni...aku dh nk masuk 24 die baru 23..haishhh..sikit jeles di situ..
For my beloved fren ni..
aku nk ucapkan...

Good Luck in everything dat u do...
Happy owez...
Long Life...
Have better life..
and wish u happy wit ur beloved person, Mohd Saiful...
cepat2 kawen tau n kekal hingga akhir hayat..
May God Bless u...

Syg ko sgt2 tau..Even now jarang jumpe but remember dat aku owez ingat kt ko n owez doakan yg terbaek tuk ko..im owez wit u k..
Take Care tau..muuaaahhh...
Cayunk ko!!!

Thanx for being my fren, for all ur support n for our memories...

2 comments:

Anonymous said...

thx u dear...penuh tu nma aku...hihi
i love u lot dear...mis u too....tc..

Shima Shim said...

most welcome yunk..
anything 4 u:)