"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, December 10, 2010

Graduasi..

Date: 6th December 2010
Day: Monday
Venue: Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam
Event: Majlis Istiadat Konvokesyen ke-73, Sidang 17 Program BBA(Hons) Finance


Finally dis is the end of my degree..setelah 2 tahun berada di UiTM Kampus Bandaraya Melaka, bergelumang (ceyh..ayat..huhu) ngan assignment, kuiz, test, presentation and final, akhirnye aku berade di sini hari ini...yeahhh...Sgt satisfied..Alhamdulillah kerana Allah mempermudahkan perjalanan pembelajaranku dan memberikan kejayaan kpd aku ngan kwn2..

2 thn kot kat study kt Melaka..mcm2 pengalaman dan kenangan kt sn tyme dlm klas dan luar klas..tyme wat assignment ngan kwn2..tyme duk kt kolej..tyme duk umah sewa..waahhh..byk giler kot cite..and dis is the best memory dat i ever had...Bukan senang nk study ni weh..tyme relaks..relaks jew..tp bile smpai tyme tension..adoiiyaaii..muke masing2 dh mcm cuka dh..huhu..ade je yg xkena..tue la die klo dh tensi study n bile wat keje last minit..haha..Tyme study ni gak la mcm2 dan ramai org kite kenal..maklum laa..kampus aku tu satu building jew..klo nk terserempak sesape o nk knl sesape haaa..mesti tyme tggu lif nk g class..beratur smpai luar kot nk tggu lif..xpon tyme lepak kt medan MARA (teringat mi hun sup die..besttt)..sure ramai budak UiTM aku kt situ..tyme tu sure nmpk muke yg same hari2..bukan kt situ jew..kt Jonker..kt DP..kt MP..sure msti ade muke bdk2 UiTM termasuk la muke aku ngan kengkawan ku..huuhu..(ni klo dating sure kantoi:P)..
and tmpat2 yg meninggalkan byk kenangan..McD The Store,McD DP,Elizad,zubeidah,Jonker,Mahkota Parade,Dataran Pahlawan,Menara Taming Sari,Muzium TLDM,Quayside...
huhuhuhu...every place has its own history and story:P

Bile di ingat kan balik..sure senyum sowang2..Now, semua dh ade kerja masing2 n life masing2..Happy sgt bile dyorg semua epi n berjaya..Dan hari ni..kite org berkumpul kembali walaupon ade yg xjumpe utk meraikan kejayaan masing2..Dan aku sekali lg memanjatkan rasa bersyukur atas ape yg Allah berikan kpd ku..SyukurAlhamdulillah..bukan senang utk aku mengekalkan ape yg aku dpt tyme Diploma dulu..sgt ssh..tp xde ape yg mustahilkan..selagi kite berusaha..dan berdoa..selagi itu Allah akan membantu..

SyukurAlhamdulillah atas Vice Cancelor Award and First Class Degree Honors yg aku dpt..dan Congrates to my besties,,Bib and Ifa..and also to all my beloved frens...So..now..here the photos and lets see them..:)

Proud to be who i am@Norhashima..

wit my beloved family..luv them damn much...

me..


jom pic wit abah n mama..:)

my besties 4eva@Bib..sy cuyunk kmu..

finally..here we are..
.::Vice Cancellor Award students::.

waiting 4 my turn@ no 31..

we olz..:)

kite org lagi...smileeee...

zehan and adik sayer...

wit nini and liza..

tadaaa..b4 masuk dewan..:P

ni je la pic2 yg sempat aku edit..skit2 sudah..klo nk letak semue pic,mmg berpage2 laa..huhuhu..
:)

.::Shima Shim::.

2 comments:

Abie Aziz said...

Congrats dear ;))

Coffezzarella Beep said...

Sayang~!

Congrats~!
Really hepi on det day as well as a lil bit upset..
Yela, pasneh mesti ramai bawak haluan masing2...
Neway I'm hepy for U!