"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, December 9, 2010

Semakin Hampir..


Menghitung hari untuk pengakhiran December..
Permulaan baru bg Januari pd tahun yg baru..
December telah muncul...
Semakin hampir ke pertengahan dan semakin laju menuju ke hari yg ke-31..
Minggu berganti minggu..hari berganti hari..jam berganti jam..minit berganti minit..dan saat berganti saat..
Selagi kedua2 jarum jam December 31 tidak mencecah ke angka 12..selagi itu la aku masih terus mengaharap sesuatu..sesuatu yg akan menjadi memori paling manis pd 2010..
Masih byk lg yg tidak kesampaian pd 2010..
dan aku masih mengharapkan sekurang-kurang nya satu drpd nye tercapai...
yaa..aku menunggu..selagi mase berjalan..selagi itu aku yakin pd segala kemungkinan..
Insyaallah:)

No comments: