"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Tuesday, February 1, 2011

FSTEP Interview Session


Semalam aku g Finacial Sector Training Enrichment Programme (FSTEP) interivew. FSTEP ni adalah management training programme under Bank Negara and seluruh bank2 di Malaysia. Alhamdulillah, interview tu berjalan lancar..Before interview ade English Proficiency Test and Harryson Test. Then if lepas bru g interview..whoaaahhhh..agak lame di interview.Almost 1 hour di bilik interview bersama 3 org interviewer...berpeluh beb.But the interviewer mmg sempoi gak laa.hahaha..

Anyway, hope kali ni berjaye laa..tp terlupe something...guess what?? Aku lupe nk tanye berapa lama result die..adeiii...tp bgus gak kot sbb xde la aku tertunggu2..So..x nak terlampau mengharap sgt..(walaupun megharap gak sikit..:P)..If ade rezeki, Insyaallah dapat..if xde..seperti biasa ler..masuk opis buat kerja cm bese ye..bile agak letih or mengantuk, bukak la satu lg browser lantas laju tangan ini mencari kerja2 kosong..hahahha..agak sengal di situ...:P

3 comments:

anzen kid said...

hi ..nak tanya ni..boleh bagi sikit info mengenai english test tu ? wak nak gi cuba ..cuba dapatkan sebanyak maklumat yang boleh..trimas

anzen kid said...

trimas ye

Anonymous said...

so mcmana.dpt x fstep ni dulu?
i ada interview esok..wish me luck

https://www.facebook.com/hidup2014