"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Monday, February 7, 2011

Oppsss...Just ArOund thE corNer..!


Final exam dh dekat dh..
12 and 13 February ni...

pejam celik pejam celik dh nk abes second sem..

Spt biasa, dis sem still amek 3 paper..

Advance Corporate Finance, Operation and Technology Management and Management Accounting..

Seriusly, dis sem sgt tough..and final kali ni semua calculation...

Dis week gak..closing tuk kerje aku n nmpk gaya nye kene overtime la dis week..
Worry...cm xde mase nk study tuk final..hmmmm...
Hopefully everything run smoothly and have tyme to cover up all my study before final..


Caiyok Caiyok Shima Shim..

No comments: