"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, December 18, 2009

HappY biRhtday December


December ni mmg ramai kawan2 aku yg celebrate birthday dyorg..so, aku nk amek kesempatan ni nk wish dyorg happy birthday...
so...antara kawan2 aku yg celeb birthday dyorg:

MuJaHiD..SyaDiAh..IntAn iDzaJA hiDaYAh..and becOming are Hidayah and IzzUL..

so..wish u all gud luck..njoy ur life..long life and may god bless u all..remember..korunk tue umur dh meningkat..huhuhu..tp korunk best laa coz korunk nye umur at the end of year bru bertambah..huhuhuu...watever happen friendship never end keyh..luv u all..
smile n epi sokmo...

~shima~

No comments: