"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Saturday, January 2, 2010

201o...im waiting FoR yoU

selamat tahun baru..dan selamat datang 2010...

selamat tinggal 2009..but aku x kn ucapkan selamat tinggal kt semua yg telah terjadi tyme 2009..even benda tu sedih o sumthing yg aku x leh trime..aku ttp akan keep it nicely..sbb ari ni bnde tue pahit bg kite tp suatu hari nnt bile kite ingat balik..ianya akan jd sumthing yg sweet..buat kite berfikir nape bnde tu terjadi..dr situu kite ley blaja sesuatu..

thun ni x celebrate pown..duk umah jew..ape yg aku pikir..ntahlaa..kosong..xde mud..cm nk nanes pon ade..bile pk2 blik my 2o09..where my fren dat nite???hurmmm..sowang je yg ade..seb bek die msg n kol...xdela aku rase x epi sgt..thanx tau...epi sgt..=)mebi kwn2 yg len spend tyme wit family..lover o their frenz...mst best kn...

tahun 2010...what my life should be??..ermm..susah nk djangka kn..aku harap thun ni lebey baek n bermakne dr sebelomnye..aku ade rancang bbrape perkare..kire nye azam thun baru la ni..n aku hope aku dpt make it real..n berjaya..aminn..2010..jus wish yg terbaek for my life..hope kebahagiaan demi kebahagiaan n kejayaan demi kejayaan berpihak kpd aku..kite hanya mampu merancang..berusaha dan berdoa..selebeynye..kite tawakal n remember..Allah x pernah hampakan hambanye yg berusaha...2010 gak usia aku menginjak setahun ke hadapan..makin dewasa dan aku harap pemikiran dan perangai aku gak semakin matang..seusia dgn umur aku..walaupon perempuan ni takot pda pertambahan umur tp itu kenyataan yg harus mereka terima..so wit me..OMG..hahhaa..wateva pon..umur just number rite..huhuhu...so..nothing much too worry...

gud bye 20o9..u r so valuable..and 201o..welcome home..huhuhu...wish it will b the best and epiness to my life...


aminn...

~secebis harapan selaut keazaman..~

1 comment:

zoul said...

dok rumah layan dvd je malam tahun baru