"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, November 26, 2009

Got one good news ..

En.Amir dari Naza Corp call ckp aku x jd transfer kt Nasim glenmarie, shah alam..die kate..die dh wat meeting and after discussion, dyorg nk tempat kan aku kt tmpat yg mula2 dulu..kat Naza Kg.Baru..Thanx God..Setle keserabutan kepala aku pasal transport nk g keje kt glenmarie tue..huhuhu..ouh yaa..thanx to En.Amir too..:)

No comments: