"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Monday, November 30, 2009

My 1st Day wOrking..

Ari ni 1st day aku keje..cuak gak..xtau cm ne nnt keje,environment die,management die and pekerja2 kt situ..

1st day keje terus ade meeting..byk workload n everything must be setle as soon as possible..nk2 dh nk ujung tahun ni..so, kene wat closing..ari ni aku didedahkan ngan system baru company aku keje ni..USB system..aku di assign kan tuk setlekan daily sales collection tuk bulan september..due date die rabu next week...so..aku blaja benda baru ari ni..wat mase ni semua under control lg and hope semuanya ok sampai 5 bulan ni..

hurmm..btol kate lecturer and senior2 aku..the best moment is during study..tyme keje ni la korunk akan windu study tyme..mmg betol pon..different gile..study lg best..aku rela mhadap buku yg byk..test..kuiz..assigmnt..projek paper n nantok dlm klas..beshhh gile tyme study..

2 comments: