"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, January 10, 2010

tHeiR speCiAl dAy..


yeah!!! january is coming..so..di january ni ade insan2 yg sentiasa di sisi aku menyambut hari paling istimewa dalam hidup mereka..jadi..aku x nk lepas kan peluang ni to wish sumthing for them..
special dedicated for:

MohD hAshiM bin TaLiB..*my beloved dad*..
SuriAti bt MohD haShim..*my LoveLy sis*..
and..
AhmAd FirdAus bin yusoFF..*my sWeEt fReN*..

i wish u all HAPPY BIRTHDAY....
may god bless u all..happy always..enjoy ur day..owez b gud yaa and i noe u all can be very good person in this world..to my beloved dad..i really luv u..u r great dad..thanx for everything dad...
love u all..
mmuuaahhh...

~shima shim~

No comments: