"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, January 10, 2010

tooo tired meh..



waaaaa...last week mmg minggu yg paling memenatkan..keje mmg byk gile kt ofis..x sempat siap satu keje, datang 2 3 keje lagi..invoice kt atas meja aku tu tggi sampai x nmpak pc dh..pas satu invoice ke satu invoice..dr pg sampai petang update n key in data..penat mata aku ni hadap pc..makin rabun la aku..huhuhu...and aku rase tulang belakang aku ni dh semakin sengal-sengal ubi dh..adoii...mmg gile tensi aku last week...
messy..tooo tired...serabot...
but...wateva pon..kene cool..kene senyum k..x kesah la keje byk pon..kene gak wat..yg penting markah aku mst kene cantek..so..BERTAHAN...
go go gurl....

No comments: