"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, January 14, 2010

uhuhu..draft dh siap..

2.45 am..14 jan 10..

finally siap sdh draft tuk report aku..tp tue draft tuk tunjuk kt advisor nnt..yg tuk disubmit belom siap sepenuhnye..if tajuk report ni di terima so aku leh teruskan wat draft and submit..hurmm..beberapa jam lg, aku akan gerak ke melake..coz kene jumpe advisor discuss pasal report practical..so..wish me luck keyh..balik dr melake will update nu post bout my journey to melaka..huhuhu..:)

No comments: