"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, February 28, 2010

riNDu giLe stUdy TyMe..


Hoaa..rindunye mase study..sesangat rindu..rindu tyme test..quiz..presentation..assignment..study week and final exam..aku dapat rase kan dh lame otak aku ni x di perah secukupnye..dh jd cm malas nk berfikir dh ni...huhuhu..

So..aku dh decide..aku nk further study..aku nk further MBA..tgh searching tempat..yeahh...perjuangan perlu di teruskan..aku akan tunaikan janji aku terhadap family aku..arwah wan dan jugak my rival..yup..aku still ngat..my rival said that die nk tgk aku further study..yeaahh..i will..aku still ngat kate2 die..

"semua org tau u r my rival..so..i xnk menang dgn mudah.."

huhuhu..mmg sakit dgr..tp aku tau..itu satu cabaran tuk aku..and aku tau die ckp cm tue coz die nk aku do sumthing to be better person..thanx..aku harap die pon be better person..:)..Aku pegang janji aku..i want to be somebody..aku x nk sia2 kn ape yg Allah berikan dekat aku..byk benda yg aku nk achieve..so..i will go for it..Aku bukannye org senang..tp x mustahil aku akn jd senang asalkan kite tau matlamat hidup kite dan kite tau berusaha..

So..Shima..go for it..
ur mother was born u to be somebody..
tunjukkan dekat org yg selalu mencari kelemahan dan kebodohan ko..yg ko x la bodoh n lemah sgt..biarla ape dyorg nk kate k..

CAIYOK..CAIYOK..

3 comments:

Abie Aziz said...

i know u will further ur stdy :D
gud luck syg. jgn mudah kalah!

Shima Shim said...

uhhh..mekaseh cyunk...
ko slalu di cc ku...
thanx so mucchhhh...
gud luck 4 u too...

Shima Shim said...
This comment has been removed by the author.