"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, February 28, 2010

IM bACK!!

waaahhh...lame sudah x update blog...errmmm...actly..byk aku nk post kn kt blog aku ni..cume lately ni aku agak bz sikit n pikiran aku pon serabot je ngan mcm2 hal..ntahlaa...

byk aku nk tulis sbnarnye tp..bile di pikir kan balik..mungkin pe yg aku tulis akan mengguris hati org laen..better aku xyah tuliskan..tp...hari ni..aku sgt rindu tuk menulis d blog aku ni..dh lame aku x bukak..so..i will spend tyme tuk update my blog..

No comments: