"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, February 28, 2010

Setahun BerLalu..

13 Februari 2010


Hari ni aku balik kampong..hari ni kami sekeluarga akan buat kenduri sempena setahun pemergian arwah wan..ari ni jam gile, maklum la org semua nk balik kampung sempena cuti raye cina..lmbat gak aku ngan mama sampai umah..huuu..

Menu tuk kenduri malam ni..gulai ayam masak lemak, sambal ikan sembilang, sayur goreng kangkung, sambal belacan dan juga ulam ulaman..

Alhamdulillah..semuanye berjalan lancar..terima kasih semua yg hadir dan jugak org2 masjid..

No comments: