"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, November 7, 2010

Dont hurts me wit ur words..

i still remember, 1 syawal yg lepas...

dikala aku menghantar msg hari raya dan memohon maaf zahir dan batin kepada die,org yg pernah mjadi seseorg yg istimewa dlm hidup aku dan yg pernah berada dlm hati aku, atas dasar stil m'anggap die kwn, die mmbalas kembali dgn wish yg sgt terindah:

"Awak dh mati bg saya dan saya dh mati bg awak..anggap je kite x pernah knl.."

Dis is the best wish yg pernah aku dpt sepanjang 23 thun aku menyambut hari raya..ucapan yg buat aku tersentak pd pg2 raya..ucapan yg x akan aku lupa kan..dan sumpah,kalau aku tau itu yg die balas,aku xkn bg wish selamat hari raya..mmg terbaek laa..tp xpe..klo itu yg die nk,baek laa..aku pegang kate2 die.mungkin itu cr die utk melupakan aku n mungkin itu the best way tuk wat aku lupakan die jugak..ok..now as wat he want..aku dh mati bg die n die dh mati bg aku..kite org x pnh knl pon..end~

But..

Why you called me and ask for my situation??
why??
And why??
Kite kn xpernah knl n aku kn dh mati bg die..*ini atas ape yg die ckp,not me*..

aku x kesah die nk tye khabar aku,tp please..klo die nk lupekan aku pon or nk mbenci aku pon,please dont hurts me wit ur words like b4..

sy x pernah mmbenci die..malah still anggap die kwn sy setelah ape yg berlaku..ape yg berlaku mungkin xde keserasian ant sy dan die..die baik..die rajin..die boley jumpe yg lebey baek dr sy..
best of luck for him..

1 comment:

Abie Aziz said...

Hmmmm, tatau nak ckp ape pasal ex ko tuh. Ngade sungguh. ko layan okay, dea ko. **** opss HAHAHA aku siap kasi bintang.