"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, November 7, 2010

Its COminG!!!

ade lg seminggu tuk aku get well prepared for PTD test..
huuuu..byk gak nk kene bace..adeiiii..
tp i just want to do d best for this test..
Congrates to Syiera and Nash coz dpt test ni gak..
Thanx Syiera coz share info about dis PTD..

Hey, i hope something for this test..
x kesah la klo org nk ckp aku ni angan2 tinggi..
asal kan aku try yg terbaek..
Dis is really good chances for me..

Mom..Dad..pray for me yaaa..
Ya Allah berikan aku kekuatan,ketenangan,kemudahan,kelancaran dan juga kejayaan dalam test ini..Kepada mu aku berdoa..dan jika ini bukan rezeki aku,aku redha kerana aku percaya Kau tekah sediakan rezeki yg lebey baek ke atas aku...
Sesungguhnya aku x kn mengalah sebelum mencuba..

SHima..Syiera and Nash..good luck tau..Caiyok!


2 comments:

Unknown said...

yup~~good luck to u too~~alamak...kantoi bace blog ko..hahaha~~

Shima Shim said...

hahaha...
thanx syiera:)