"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Tuesday, November 23, 2010

Penat!!!!!

Penatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dah 2 weeks aku balik lmbt...
Sampai umah sure2 pukul 9..tue naseb bek bas ade..klo xde..alaaahaaaiiii...
Internal audit dh masuk..
Byk keje kt opis...
Backlog..current..closing..huwaaaa...
Bank recon ade lg 6 bulan nk kene ciap..khamis ni boss nk tgk dh..seb bek ade mezy tolong aku..
Official receipt and duit masuk tuk bulan ni x key in lg...
tue belom JPJ cheque and clear payment..
Ari ni dh 24 nov..Closing dh dekat!!
Pepe hal pon..bank recon kene setle dulu..2 hari je lg..
uwaaaaaaa...

No comments: