"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, November 7, 2010

Hey!! I Make it!!!

Yeahhhh..SyukurAlhamdulillah atas ape yg Allah berikan kepada aku..
Aku gembira sgt..sgt2 gembira..
Nape ea???
Heeeeeee...
Result exam for last sem dh kuar..
Takut giler nk cek coz at the tyme aku final ari tu mcm2 masalah dtg..
Sampaikan aku x wat d best pon tuk final..
Giler takot nk check..
But kene la cek kn...
So aku pon ngan berani nye bukak n tgk...
Oh My Goodness...
Thanx God..
Im Speechlesss...
I've got straight A's for all papers...
Alhamdulillah..
Now, i get back my spirit..
And i promise to finish my MBA wit excellence result..
Thanx to my family and my frens yg bg support kt aku,,
Now,aku percaye yg aku xpilih jln yg salah tuk further study..
This is the right decision...
Perjuangan harus di teruskan:)


No comments: