"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Wednesday, February 4, 2009

3 Feb-Today is About Yellow Tissue

Errmm...ari ni kisah tisu kuning lak..huhuhu..Pegi MARA tp x mkn..Kenyang lorr..Aiyarkk..bdk baju oren ade la..ari ni pakai baju kale merah..mn nk letak muka ni..buat2 xde pe2 yg berlaku sdh laa..Tisu kuning tue Ifa yang punya..Die bg aku...
Ifa: "nah Shima..tisu kuning..semalam merah jambu.."
Aku: "Huhuhu..ok..Nak tulis pe eyh.."
Bib: "haa..Sowi 4 d yesterday pink tissue..hahaha.." (ade je idea jahat bdk sowang ni=P..semalam bg idea suh tulis aku ni agen insuran..senget jew..)
Aku: "Huu...tul gak tue.."
Aku pown lukis la pic icon smiley byk2..ade mcm2 perasaan aku lukis..Then aku tulis ayat bib td..b4 balik..aku letak tisu bwh mangkuk cik bib td..(mkn gak ko mihun sup ari ni)
Abes jew class investment..aku g MARA lg nk beli liquid paper ngan envelope.tibe2 bru aku sedar file IMF aku xde..mn ntah..tgk kt klas o kt MARA...gelabah jew cr..g tye akak yg jual air kt MARA..die kate xde..die suh tye gerai len..Adeh..xkn nk tye kt bdk baju oren tu kot..tp die je la yg angkat mangkuk kt tmpat kite org td..If aku tye..mau kantoi aku..(tue laa..pedajal org lg..)..
Last2..suh YDP cek kt class n die kate ade..alhamdulillah...Thanx YDP..huhuhu..seb bek x tye bdk baju oren tue..if x sia2 je kantoi...

No comments: