"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, February 8, 2009

QUAYSIDE AND SEAFOOD

tyme 4 eating..kite org mkn kt Quayside and Seafood..aku mkn mihun tomyam (rm 6.50) and apple juice (rm 3.80)..makanan kt sini memang best..mihun tomyam die mmg byk isi..puas mkn..air die pown not bad laa..environment die pown ok..siap ade band nyanyi lg..org pown ramai yg dtg mkn kt sni..korunk leh pilih sama ade nk mkn kt luar or dlm..but aku suggest mkn kt luar la..bestt..
errmm..satu je yg x ok kt sini adalah service dyorg..bukannya ape..dyorg ni style yg x alert ngan customer yg dtg..nk amek order, punyela lmbt..yg len dh ok..yg tue je x ok..bukan mslh org ramai but mmg dyorg x alert..pelayan leh duk kt kaunter ramai2 tp x amek order..haiyaa..cm ne nk maju..dh bgus dh but service wat hal..

No comments: