"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Sunday, February 8, 2009

PeStA tAnGLunG dAn LamPU HiAsaN..

Ni antara pic2 menarik yg sempat aku snap..sgt cantik..pameran ni dekat ngan sungai melaka..byk lg yg lampu2 yg cantik..td pown sgt ramai org yg dtg..bdk2 mst suke..urmm..tibe2 aku terfikir..how much Malacca spend for the electric bill??
anyway..ni salah satu cara tuk attract org ramai..gud idea..
Come there n see it...

No comments: