"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Monday, February 2, 2009

"TISU MERAH JAMBU DAN BUDAK BAJU OREN"

Hari ni gi klass pakai baju kurung baru kale putih...
Kasut pown baru..kale putih..same ngan bdk2 nie..huhuhu..
eermm...
huhuhu...
hari ni wat keje gila time mkn kt MARA...
semuanya pasal..."tisu merah jambu dan budak baju oren.."..
nakal gak aku ni..dh lama x wat hal..sekali sekala x salahkan..nk menghiburkan hati..lalalala..
Abes aku lepas ni but jus chill..rase cam x nk jew aku g mkn lg kt MARA tue..adehh..tue la tyme nk wat hal x pk..dh wat bru nk pk..dh la bdk tue bdk uitm gak..mst die aim aku pas ni... (dh aku boring kt MARA td..aku wat la hal..jus maen2 je..lalalala)
time tgh hari lak..tibe2 bibah ckp die x bawa kunci bilik..maknanya tinggal dlm bilik kt sebelah tempat earing aku..plak dh..cm ne nk msuk ni bilik ni kang..memang pecah la pintu tue kene tendang jap g ni..tapi tp..cari alternatif len..kad topup kan ade..balik jew bilik terus try bukak pintu bilik guna kad matrik..selepas bersusah payah..akhirnya aku berjaya gak buka pintu bilik tue..huhuhu..bangga seh...=P

No comments: