"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Tuesday, October 20, 2009

Ermmm..

today presentation BEL..smalam x tido langsung coz siap kn report n prepared for presentation..smalam dr kol 9 mlm sampai kol 1 pg dok berumah kt kedai Elizad wat report ni..still x siap ag..sambung kt unah smpai kol 9 pg bru siap..adehh..padan muke..wat lg keje last minit....nantok and laparr..mata dh cm nk rabak je dh td...seb bek eye liner penyelamat segalanye...hahhaa..
tp ari ni rase presentation cm x best gile..cm membosankan..dh laa mase x cukup...org laen mase lebey2 je die bg..smpai group aku..madam siap suh present pe yg ptot jew...waaa...totally out of mud..x fair langsung...ngeee...
conclusion nye...ari ni mmg DAMN giler...ngee..
ouh..to bib n iefa...thanx ya for today..=)
jelez ngan liza coz dpt jersey MU dr sum1..wan it too..huhuhu..

No comments: