"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, October 16, 2009

Mana Silap nye eyh..

agak x tensi bile aku masih agi x de tmpat practical..
aku pelik n terfikir-fikir nape..how should it happen..
ramai kengkawan aku dh dpt dh..bukan 1 tapi ade yg dpt lebey dr 1...
how lucky they are..
me???
huhhh..my mum said:
"sabarlaa..belom ade rezeki lg tue..sabar k.."
thanx mum 4..sejuk skit aty dgr..even i noe my mum pon tgh risau..
nk kate result aku teruk..i dont think so..bukannye nk poyo tp result aku x la teruk pon..rasenye..betol kate zehan..zehan ckp:
"aku rase dyorg nk resume yg wangi dan cantik je kot.."haha..mebi la zehan..
masuk semalam..aku dh apply 7 company..ari tue company yg aku g interview ari tue call ckp aku berjaya dpt tmpat practical kt sane..tp bile aku tye pekerja die berape..die kate 30...adehh..sure..pn.normah reject..dh dpt tmpt dh..tp x ikot syarat lakkk...waaaa..sedey nye..lg pon aku mmg nk tmpt tue..
aku tensi..due date dh dekat ni...23 ni..tggl bpe ari je ni..huhh..betol la kate org..rezeki masing-masing..sape bertuah..dapat laahh..sape yg belom tibe masenye agi..usaha cm ne pon..xkn dpt..
ntahlaaa..hampir give up..sampaikan sumtymes pnh terpikir cm xde bermakne jew result aku yg skang ni..cm sia2 jew..hurmm..isshh..x bek pk cm tue shima..wateva pon..even dh hampir give up..aku x kn surrender ngan mudah jew..i noe GOD owez hear me n help person who work hard 4 sumthing..
wish me luck..n congrates 4 those my fwens yg dh dpt tmpt..:)
gud luck for me 4 dis becoming final..
wanna to maintain my result like past sem..:)..aminn..

1 comment: