"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Saturday, October 31, 2009

aaargghh..

9.02 pm..31 0ct..
Aku curi sedikit mase tok enter dis blog..tomorrow will be my CTU paper..conclusion is...
AKU STRESS!!
TENSI!!
wit CTU paper..wit my carry mark...n dis sem nye final..its hard to maintain my result like past sem..tekanan melanda diri tahap dewa..aaarrgghh...need support n booster..
wish me luck for tomorrow paper..CTU:Hubungan Etnik..
Thanx for Shahfendi n Hairi 4 d spot question..hope dat spot are true..
huhuhu...

No comments: