"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Saturday, October 24, 2009

ToDay And ClaSmATE..

22 October 2009...
khamis ari tue (22 october 2009) sgt besh..dat day ari melepas kn tensi..hari yg pling gile and ari yg pling epi..ari khamis ari tue kuar ngan clasmate.even x semua dpt g tp yg dtg pon dh dpt menggile kn ari khamis..mmg besh laa xtvt ari tue..
first xtvt...maen bowling..2 game..my team..aku, bib, ifa n tiha.first game aku mng but second game tiha menang..tp aku x puas aty coz x dpt klh kn hairi..adehh..poyo eyh hairi..xpe2..nnt laen kali aku lak yg mng..anyway..mmg gile2 arr masing2...riuh satu tmpt bowling tue...
after men bowling..g karaoke lak..adehh..siap book 5 bilik agi..karaoke x ngat dunia...sampai xde suara..adehh..mcm2 lagu dok nyanyi..then..g DP lak..g mam..sampai umah jew kol 7.30...
malam lak..bdk2 boy class aku ajk support dyorg men futsal..dyorg lwn ngan class A..so..kene dtg..even tired n nantok thp dewa..kwn nye pasal..kite kene sokong..terer gak bdk2 class aku ni maen n suprisely bile khai, hairi n sharir men futsal..hairi..aan dok gelak kn ko bgai nk gile...aku tumpang sekaki jew..huhuhu..
after tgk futsal..kite org g mam kt Andalas..borak2 jap.then baru blik umah..waaa..penat but beshh gile..today rase cm free dr tekanan n masalah..hurrmm..ouh..ari ni gak byk amek pic..will be upload kt fb n fs soon...=)

No comments: