"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Tuesday, October 20, 2009

Rite now..i can smile like others...

yeah...dats the fact..setiap org ade rezeki masing2..yg bezanya cepat atau lambat..and God owez hear us...
Thax God...finally..aku dh dpt tmpat tuk practical di saat akhir due date..aku dpt practical kt Menara NAZA..lega and senang aty skit..dh lepas satu masalah..NAZA ni pon company ke tujuh aku apply ari tue...xde pe dpt aku ckp lg selain SyukurAlhamdulillah..
Anyway..thanx kt kwn2 aku yg owez motivate aku psl bnde ni..kt my mum..ur rite mum..sabar is everything...
thanx so much..
i love u all..muah3x...