"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Friday, January 16, 2015

Hanya Dalam Mimpi


Did you know that when someone appears in your dreams, it's because that person misses you- Psychological Fact


Eh yekeee?? Seratus peratus aku tak percaya.Mana mungkin orang tu rindu. Orang tu sekarang ni tengah bahagia lah dengan insan baru.Tak kan lah nak rindu kite ni.Huuu. 

Tapi minggu ni je dah tiga kali mimpi.Adohaiii..kan dah cakap jangan datang dalam mimpi.

Ke aku terfikir dia? 
Empat tahun bersama, mana boleh lupa dalam masa empat bulan kan. Aku cuma manusia biasa yang sedang belajar untuk melupakan, melepaskan, memaafkan dan menjadi lebih kuat. Kadang-kadang ketika aku sedang belajar ini semua, ianya hadir zupppppp masuk dalam ingatan dan hati. Alhamdulillah, semakin boleh mengawal emosi. Tak segila dulu.

Tu la dulu tak berani nak jumpa depan-depan, sekarang ni nak masuk dalam mimpi kite pulak. Semoga baik-baik belaka.

Semoga Allah jauhkan hati aku dengan sifat pendendam.

No comments: