"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Thursday, October 16, 2014

Andai Kamu Tahu..

Andai kamu baca setiap nukilanku untukmu di blog ini..
Dari dahulu sehingga sekarang..
Pasti kamu tahu betapa diriku terlalu menghargai kehadiranmu.
Pasti kamu tahu betapa bersyukurnya aku atas kehadiranmu dalam hidupku..
Pasti kamu tahu betapa aku menyintai dan menyayangimu..
Pasti kamu tahu betapa aku menjaga hubungan antara kamu dan aku..
Pasti kamu tahu betapa tingginya harapanku untukmu..
Walau aku tak pernah mengatakannya..
Namun aku percaya, allah akan detikkan di hatimu apa yang ada di sudut hatiku.. 
Andai bukan pada hari yang lepas,mungkin hari ini,mungkin esok..lusa..atau seterusnya..
Cukuplah walau sedetik cuma... (T_______T)



No comments: