"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Monday, November 3, 2014

3 November 2014: Part 2


Apa yang kau fikirkan saat kau buat semua ini?
Pernah tak fikir apa yg aku akan rasa?
Kau sedar tak yg kau terlalu banyak berubah?
Jauh dari diri kau yg sebenar?
Kau sedar tak yg kau kadang-kadang tak konsisten dgn diri kau?
Kenapa dgn kau sebenarnya?
Apa yg buat kau berubah sehingga kau terlalu kejam begini?
How can I forgive you when it hurts like hell?
Kau tau tak sakit tu apa?
Kau tau tak sakit tu macam mana?
Sakit sangat sampai dah tak ada kata-kata dapat aku ungkapkan lagi!
 

No comments: