"Inilah perjalanan hidupku.Allah Ta'ala yg letakkan aku disini.Semua ini perancangan Allah.Jadi aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapanNya.Dan aku terima Qada dan Qadar diriku.Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmahnya.Terima Kasih Ya Allah kerana mengasihiku..."

..........................................................

..........................................................

Wednesday, November 26, 2014

Moga hari ini lebih baik


Shima..
Moga hari ini lebih baik dari semalam. 
Moga hari ini lebih kuat..
Moga hari ini lebih tabah..
Moga hari ini lebih sabar..
Menempuh setiap apa yang dah terjadi dan bakal terjadi..
Ukirkan senyuman dan anggap seolah-olah tiada apa yang terjadi..
Insyaallah..semuanya akan baik..
Hari ini cuba lagi..cuba pujuk hati dan belajar untuk memaafkan..
Cuba untuk melupakan setiap perbuatan, penganiyaan dan kata-kata itu..
Cubalah shima..
Mungkin satu hari nanti kemaafan tu akan datang jua..

"Ya Allah..Berikan aku kekuatan dan ketabahan untuk menghadapi semua ini..Dan kabulkanlah doaku..Aaminn"
 
 



No comments: